پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3266
-
الف
+

آخرین نقش‌آفرینی زنده‌یاد گرجستانی

آخرین نقش‌آفرینی زنده‌یاد سیروس گرجستانی دیشب روی آنتن رفت.

آخرین نقش‌آفرینی زنده‌یاد سیروس گرجستانی دیشب روی آنتن رفت و پس از آن نقش وی با جایگزینی سیاوش طهمورث ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی سریال «شرم»، آخرین هنرنمایی زنده‌یاد سیروس گرجستانی در دنیای بازیگری، شب گذشته از شبکه سه سیما پخش شد.

مرحوم سیروس گرجستانی که مشغول بازی در سریال «شرم» بود، در اواسط کار بر اثر حمله قلبی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد تا آخرین نقش آفرینی‌اش در عرصه بازیگری در این سریال رقم بخورد. این بازیگر دیشب برای آخرین بار از قاب سریال «شرم» روی آنتن رفت.

گفتنی است از اواسط قسمت ششم سریال «شرم» که دیشب از شبکه سه سیما پخش شد، سیاوش طهمورث جایگزین مرحوم گرجستانی برای ادامه نقش عزیزآقا شد.

زنده‌یاد سیروس گرجستانی، با نام اصلی علی‌اکبر محمدزاده گرجستانی، در سال ۱۳۴۸ فعالیت در تئاتر را آغاز کرد و پس از آن وارد سینما و تلویزیون شد؛ و در سال‌های فعالیتش در نقش‌های خاطره انگیز و ماندگاری همچون نقش استاد شهریار در سریال «شهریار» در سال 1385 بازی کرده است.

وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیگری چون «امام علی (ع)» (۱۳۷۰)، «کیف انگلیسی» (۱۳۷۸)، «ولایت عشق» (۱۳۷۹-۱۳۷۵)، «پشت کنکوری‌ها» (۱۳۸۱)، «متهم گریخت» (۱۳۸۴)، «گاو‌صندوق» (۱۳۸۸)، «زن‌بابا» (۱۳۸۹)، «خوش‌نشین‌ها» (۱۳۸۹)، «سه دونگ، سه دونگ»، (۱۳۹۰-۱۳۸۹)، «کلاه ‌پهلوی» (۱۳۹۱)، «محکومین» (۱۳۹۶)، «آنام» (۱۳۹۶)، «کوبار» (۹۶-۹۷) و «شرم» (۱۳۹۹) نقش‌آفرینی کرده است.

زنده‌یاد سیروس گرجستانی پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ به‌علت سکته قلبی در تهران درگذشت.

بیشتر بخوانید:

سیروس گرجستانی از دریچه نگاه همکارانش

بررسی زندگی سیروس گرجستانی در آی‌فیلم

وداع با شهریار به‌یاد سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی درگذشت + زندگینامه

 ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر